Välkommen att kontakta vår kundtjänst vid frågor om allt från produkter till leveranser. Vi svarar normalt inom ca 1-2 arbetsdagar.
Allmäna frågor:
– När kommer min Klarna-faktura: Normalt ca 3-5 dagar innan eller efter du mottagit din vara.
– Saknad orderbekräftelse: Kolla i din skräpkorg.
Är min order skickad?
Du får ett mail med leveransinformation när din order skickas ut. Kontrollera så att det inte fastnar i din skräppost.
Returinformation:
För att kunna returnera en produkt behöver den vara i väsentligt oförändrat skick, dvs oanvänd och ej förstörd eller skadad och i sådant skick att den går att sälja till ny kund utan prisavdrag. Vid ångerköp av använda hygienartiklar och kroppsnära produkter så som tandborstar, rakhyvlar och in-ear hörlurar etc. godkänns inte ångerköpet av hygienskäl. Är produkten oanvänd kan du däremot ångra köpet.
Returadress:
SparKungen
Testgatan 2
12945 Stockholm
Bifoga följande information med din retur:
1. Ordernummer
2. Artikelnummer och antal
3. Returorsak (Ångra köp / Reklamation)
Både svarstider och leveranstider kan dröja några dagar extra då både vi internt och samarbetspartner (frakt- och logistik). Vi tackar för din förståelse för de extrema omständigheter som råder med anledning av Corona-viruset.